Tiden flyter

3 advent☺

Idag tändes det tredje ljuset och julafton närmar sig med stormsteg. Senaste veckorna har vi bara försökt överleva sömnlösa nätter med otroligt mycket hosta på hela familjen, oroliga barn nattetid, bihåleinflammation och kraftiga förkylningar. Jag har helt enkelt inte orkat skriva utan har varit inställd på att klara av jobbet och ta hand om familjen.

Nu idag är jag dock bättre och jag har till och med orkat ta tag i "projekt barbiehus" med min duktiga pappa. Nu går tiden för fort och jag behövde en hjälpande hand för att komma igång☺

Tanken är att Lillsessan ska få det i julklapp. I helgen skrev hon även sin önskelista och efter två listor kom hon fram till att hon allra mest önskade sig tebjudningset med Anna och Elsa❤
Min fina unge,  du är en fröjd att vara med!!!



Nu nana,  im mer bygge☺

Natti


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster