Äggkorg och kakfat

Idag har det varit pysselverkstad😍

I torsdags tog jag, moster och barnen en tur till biblioteket och Lillsessan hittade snabbt böcker om hennes intressen. Bakning och pyssel. Jag hittade böcker om ankor och kalkoner, mitt senaste projekt (mer om det sen).

Lillprinsen hittade böcker om tåg och fordon och blev helnöjd. Efter en liten fika åkte vi hem och Lillsessan första pyssel blev ett härligt kakfat. Min pysselverkstad. Idag fyllde hon det med choklad/vaniljdrömmar och chokladbollar.
Lillsessan bakade såklart❤

Jag sydde en liten korg under kvällen till alla goda ägg vi får från hönsgården. Nu slipper jag balansera ägg och bära ägg i fickorna...








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster