Mammatankar

Skulle precis gå och lägga mig när jag ser min nappesamling till nappekoket imorgon. Tänker hur härlig bilden är och hur underbart livet förändras:-)
Innan vi blev en familj var det ordning, inrett fint och jag var noga med alla detaljer i hemmet.

Så är det idag också men på ett annat sätt. Bredvid köksbänkshjärtat ligger nappar i väntan på kok. På tvättstället hänger små barnkläder i underbart liten storlek. På golvet i vardagsrummet ligger hennes leksaker som hon själv förberett dem inför morgondagens lekar. I barnrummet ligger den finaste lilla ängeln och sover tryggt och säkert.

Mitt liv har förändrats på det bästa sättet förändringar sker och varje dag med min flicka är en gåva!!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster