Blåbärskogen

Idag hade jag och lillsessan en underbar eftermiddag i skogen. Bland blåbärsrisen satte hon sig och smakade på de goda blåbären. Hon satt jättelänge och plockade försiktigt bär efter bär och hon tyckte verkligen om dem:-)
Stora fina blåbär var det...

Då och då tittade hon upp mot himlen och trädens toppar för att sedan förnöjsamt plocka bären igen. Under tiden passade jag på att fylla hinken med hjälp av blåbärsplocken:-)

Kan inte låta bli att känna mig så stolt över min lilla flicka som är så otroligt duktig!! Hennes vilja att lära sig och upptäcka är så stor och det finns inget bättre än att få dela stunder som denna med henne, där jag får följa hennes steg på vägen:-)!!

Ren lycka......


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster