Lillsessan och jag inreder


Idag blev vi sugna på att inreda lite i lillsessans rum som hon har sovit i sen hon var 6 månader. Nu börjar hon bli sugen på att dröja kvar i rummet när hon vaknat och då samlade vi ihop lite saker från lekrummet på neder våningen. I en gammal klädkammare hittade vi min gamla barnvagn och lite annat gammalt smått och gott:-) 



Söta små lådor med Cup Cake tryck från Chilli och en rosa nalle som hon fått i namngivningspresent

Min ängel som jag hade på mitt rum när jag var liten

Fler lådor, en gunghäst som hon fått av sin kusin och några fina kramdjur

Min gamla barnvagn som jag lekte med när jag var liten fick flytta in i hennes rum

Lägg till bildtext

Lillsessan tittar ut från sitt fönster


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster