God morgon♥

Ligger fortfarande i sängen och njuter ac värmen och av lillsessans sovljud inne i hennes rum på andra sidan hallen. Ska snart smyga upp och göra lite kaffe och tända ljus nere i vardagsrummet innan sessan går upp:-)
Vad ska vi hitta på idag?

Igår tog vi en lång lekstund i skogen bakom huset och utforskade snöpinnarna som kommit upp nu! Det får nog bli en runda till♥

Jag känner mig så pysselsugen så jag vet inte vart jag ska börja..
Köpte lite tyg som ska bli en vimpel till lillsessans sovrum men det var inte lätt att få tag på en symaskin...
Har även idéer på att göra om i lillsessans lekrum på nedervåningen där jag kan sy kuddar av tyg som blir över:-)

Får nog gå ner och börja med att göra kaffe:-)
GOD MORGON♥

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster