Guldkorn i vardagen

Den här dagen har varit helt underbar!! Så som man önskar att varje dag ska vara!!
Jag ville bjuda med Lillsessan till äventyrsbadet idag!
Jag vill att vi gör nåt roligt tillsammans på mina tidiga dagar:-) Innan har vi åkt till lekplatsen och fikat på fik efteråt men dag blev det bad!
Vi började med att åka till lindex (som tack o lov hade badkläder off season) där lillsessan fick välja ut sin egen baddräkt! Det var stort för henne! Hon behöver ju inte badblöja längre då hon varit blöjfri i över sex mån så nu var det dags för en baddräkt. Hon valde en rosa bamsebaddräkt med volang som hon blev så förtjust i.
- mamma jag ska ha fin badklänning!!!
Sedan fick hon betala och ta hand om den i sin lindex påse! Å hon bar den så stolt!

Det är sällan man bara har ett ärende till stan då hon är i fokus!  Härligt att jag kunde ge henne det idag;-)

Sedan åkte vi till äventyrsbadet och badade tilsamman och åkte rutschkanor och lekte med draken i barnpoolen♥♥♥

Tack för en fantastisk dag lillsessan!!!♥

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster