Gekås

Shopping plus plus

Fyra härliga kvinnor i en Xc90 på Gekås, det kallar jag lyckad tjejdag❤️
Mamma, systrarna och jag åkte tidigt i lördags morgon och hela vägen i bilen var det babbel, skratt och glada miner!! Vi hade koll på webbkameran och självklart blev det världens kö när vi kom dit. Fast det gick ganska bra då kön rörde på sig hela tiden.

Väl inne i varuhuset var det mängder med folk. Trängsel och leksaksavdelningen var helt kaotisk!! Hade jag vetat bättre hade jag börjat med alla leksaker. När vi väl kom dit efter 6 Tim var jag trött och avdelningen var utplockad och trång. Vet bättre till nästa gång. Det blev ändå en hel del och resten tar jag på nätet!

Handlade massor med Strumpor och underkläder och barnkläder, vilket är perfekt i pris där!!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster