Lördag

Härlig sommarvärme!!


Jag och barnen gick upp vid halv 8 på morgonen idag och det var redan riktigt varmt ute. Vi dukade ut lite frukost och njöt av värmen!! Älskar de här stunderna med barnen, kvalité💖

Idag har vi hunnit med så mycket.. 
Solen torkade 6 maskiner tvätt, jag kantgrävde runt alla fruktträd och barnen hjälpte mig vattna. Lillprinsen och lillsessan hoppade studsmatta många gånger och vi tog en vatten och glass paus på altanen.

Medan lillprinsen sov middag och Lillsessan tog godismys i soffan städade jag data/syrummet. På eftermiddagen lekte vi ute igen och jag tog tag i lite mer trädgårdsjobb. Barnen hjälpte glatt till och jag rensade ogräs medan de grävde efter guld och skatter, de hittade i alla fall larver till hönsen🐛🐜.

Två lortisar fick sedan duscha och medan jag lagade kvällsmat stoppade Lillsessan färdigt sin uggla som vi sedan sydde ihop. Ugglis blev äntligen klar💖

Vågar vi hoppas på ännu en solig dag??

En supernöjd mamma ska nu sova..






Mamma älskar er💖!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster