Sy inspiration

Har inte sytt på månader...

Idag fick lillsessan välja ut tyg på Tygposten  och nu hänger tygerna på tork nere i tvättstugan. Jag har velat sy i månader men vi har haft så mycket att göra så tiden och orken har inte funnits. Nu inser jag att jag måste sy lite då det är lite av ett terapiarbete när jag får vara kreativ framför maskinen. Det har varit väldigt mycket det sista och jag saknar tiden för mig själv.
Jag är så dålig på att ge mig själv tid och nu måste jag göra lite sånt som jag tycker om för att hitta ny energi.

Tycker det är så roligt när barnen blir glada över det jag syr till dem😍

Im ska jag sy mössor och hoppas hinna sy lite annat också😊

När lillsessan får välja tyg
Kung Julien


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster