Semester 2019

Sommaren och semestern är igång🤩

Äntligen är en av de bästa tiderna på året här, sommarlovet och semestern!!
Det betyder tid med mina underbara barn, de bästa jag har och tid med min fina man. Tillsammans njuter vi av att bara vara, ta dagen som det kommer och äta massa gott😋

Imorgon listar jag min och barnens önskemål på vad den här semestern ska bjuda på😉.
Under tiden får ni kika på våra hittills mysiga stunder på ledigheten :

Cykelturer i skogarna där både lek och bus och hallon och blåbär finns🚴🧚🦸

Hönsen semestrar de också, i trädgården bland grön och grubb 🌱🐛☘️

Jag springer på bygghandeln🔨🔧

Besök på Mösseberg🐔🐏🐐🐷🐇

Mums i jordgubbslandet och egen jordgubbsylt kokades samma kväll🍓 

Två barn leker kurragömma under rabarberbladen 🤦

Lillsessan i storpolen, gör allt hon lärt sig i år på simskola♥️

Lillprinsen i lillpoolen, I LazySpat trivs han bäst♥️

Kanske har vi redan bockar av saker på våra listor.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster