Gården i morgonsol

En känsla av utomlands fast där jag trivs allra bäst, hemma på gården🤩🥰


I morse när jag öppnade dörren kunde jag inte låta bli att känna total lycka i kroppen. Solen sken och värmen kom emot mig som när man stiger av planet utomlands. Luften var lätt fuktig men luktade liksom sol och hetta. Grekland kom genast upp i tankarna. 

Fast nu var jag ju hemma! Den sköna doften av kloret från poolen gjorde sig påninnd härnäst och utsikten mot allt det gröna och vår välfyllda lilla köksträdgård kallade på mig. Efter en runda bland alla grönsaker var jag tvungen fota lite och utöver minnet även föreviga  bilderna i kameran. Lycka❤


Vår nya altan med trappan klar
Altanen klar med trappa

Poolen

Allt det gröna i den heta morgonluften 

Tomaterna trivs fint

Min lilla köksträdgård

🌞❤


Kommentarer

Anonym sa…
Hej min underbara sötnos!
Det är verkligen fint skrivet med ditt hjärta och känslor.
Vi är jätte stolt vad ni har gjort med huset,altanen och kökslandet,grattis til er!
Massor kram! MM
Krissie sa…
Tack bästa och finaste ni❤❤❤
Utan dig MM hade jag inte haft så fina tomater, och tack för all hjälp och inspiration 🥰

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster