Mandy Skin IPL vecka 1

 Efter första användningen

Jag köpte mig en Mandy Skin IPL laser i färgen rosé före jul och tänkte berätta om mitt första intryck efter första användningen.

Teknologin ska reducera hårväxten under en 12 veckors behandlingsperiod. Efter tolv veckor använder man den 1 gång i månaden i tre månader och sedan används den efter behov. 

Jag har mörka strån och det ska fungera bättre ju mörkare hår man har, ljusare strån tar längre tid för effekt. 

Man ska ha nyrakat område (fungerar på ben, bikini, under arm m.m). Man håller enheten mot huden och då fungerar den. Man ställer in på automatisk läge då den klickar till när man nuddar huden, eller i manuellt läge då trycker man på knappen själv. 

Jag upplevde att den var lätt att använda, gick snabbt och det bästa av allt, att det var smärtfritt 🤗!

Jag kände att det blev varmt emellanåt men inget som gjorde ont, mest en aning udda känsla. 

Idag kommer jag använda den för andra gången och hoppas se resultat efter några veckor!

Tänk att att slippa raka sig under sommaren..

😎🌊




Trevlig söndag 



Kommentarer

Unknown sa…
Hur går det? En produkt som du kan rekommendera?
Krissie sa…
Hej jag kan rekommendera den, helt klart! Jag upplever att den nyrakade känslan sitter i längre. Håret växer tillbaka men långsammare!!
Uppdatering kommer i veckan!!!
Tack för kommentaren 😊
Anonym sa…
Är inne på min 8:e omgång och märker ingen skillnad alls��
Krissie sa…
Jag lägger in en uppdatering i bloggen direkt, kolla den😊

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster