Påsk 2021

 Lungt Lungt Lungt🐣💛

Färga ägg


Måla ägg

Påskbord 

Mera mat

Marksten

Marksten runt altanen

I år har vi som många andra firat påsken hemma och lungt och stillsamt. Jag måste säga att det passar oss. Vi älskar att vara hemma på gården 💛

🐣 Under ledigheten har vi gjort en liten utflykt med barnen och Urax i naturen och testat lite tricks med kickbike.

🐣 Vi har njutit av god påskmat med det vi gillar bäst.

🐣 Barnen har målat ägg och färgat ägg till påskbordet. 

🐣 Ute på gården ordnade vi trekamp där en äggjakt ingick, och påskharen hade lämnat ägg till barnen och godis till Urax i hela hagen, vilket jobb😊

Som jag alltid säger, tiden med barnen är det bästa som finns och jag njuter av alla fina ögonblick vi gör till minnen tillsammans ❤

Hoppas ni också haft en fin Påsk!

Lite jobb blev det också, men bara sånt som är kul.
I helgen släpade jag hem 180 st marksten till senaste projektet, sten runt altanen.
Mer sten ska hem och nu i helgen fyller jag släpet igen med sten och täckbark till köksträdgården,  sååå roligt att starta trädgården igen❤

Ses😀💪🌞



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster