Mandy skin IPL efter 6 månader

Resultatet 

Efter 6 månaders användning märker jag att håret på benen växer tillbaka långsammare och mer glest. Jag antar att vissa hårsäckar har behandlats mer effektivt medan andra växer tillbaka. 

Jag har kört 1 gång i veckan, ibland varannan vecka på max effekt.

Lite drygt att lasa då det tar tid eftersom den tar ett litet område i taget, men jag tycker ändå att det fungerar bra för mig. Vi har pool hemma och badar varje dag så att slippa raka varje dag är så skönt!!!

Benen efter 6 mån

Rakar benen var fjärde till vår femte dag och känslan av nyrakade ben sitter i flera dagar.

Under armar efter 6 mån

Rakar oftare än benen, var tredje dag.

Bikinilinjen efter 6 mån

Rakar efter ca tre dagar.

Tidigare fick jag raka varje dag och fick röda plitor lätt. Jag tycker absolut det är värt att fortsätta då jag kan inte behöver raka så ofta☀️🌊

På bilden har jag inte rakat benen på två dagar 🤗👍

Mandy Skin IPL efter 6 mån


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster