6 års kalas

- mamma jag vill ha ett ugglekalas

Idag har vi haft ett stort barnkalas hemma på gården för vår Lillsessa som blivit 6 år!
Temat var ugglor, vilket hon älskar.
Hon var så nöjd och hon sa att det bästa med dan var alltihop!!

Jag är mycket stolt över min tjej som står för det hon tycker om och för att hon går sin egen väg! Det har hon alltid gjort och som jag vet att hon kommer fortsätta göra! 
- mamma och pappa älskar dig!!
Vi är också stolta över lillprinsen som var med och njöt av dagen och hade så skoj med de stora barnen! 
- Vi älskar dig också!

Kaladgodis
Uggla i påse
Ugglevimpel
Lillsessan och jag har pysslat
Uggla

Mer ugglor
Hennes tårta med ugglor på

Uggletårta
Härligt att du fick ett så roligt kalas och att du blev så nöjd, min tjej!

Kommentarer

Krissie sa…
Vi glömde ju att skriva hennes namn där det är tomt på tårtan, men ingen hann märka det då alla var så tårtsugna...😂

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster