Trädgårdsliv på landet

Vilken fantastisk dag! Sol och värme:-)
Här delar jag med mig av hur det ser ut hemma hos mig:

Fick så mycket bra hjälp i helgen med odling så nu hoppas jag
att det sticker upp lite grönt snart.
Härligt att vänta...
Hittade många fina saker i mina gamla skjul här på gården
Egen loppis kan man säga:-)

Syrenen blommar...
Fler fint på altanen

Jag har alltid hjälp när jag jobbar ute.
Den här lilla ungtuppen var särskilt nyfiken idag:-)
Hoppas ni också har en ljuvlig dag ute i solen...

Kommentarer

Kajsa sa…
Åh va fint ni har de ute Kicki:) jag har också ett sånt fönster som ska upp nån stans, perfekt att gå på loppis hemma;) billigare än så blir det inte:) kram Kajsa
Krissie sa…
Å tack, ja har massor av gamla fönster, kul att de kommer fram igen:-)Kram kram
Anonym sa…
Fint vännen! kram Märtha

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster