2014

Vad ska det här året bjuda på tro??
Jo vissa guldkorn vet vi redan om men får förbli överraskningar..
Vissa guldkorn kommer vi säkert att upptäcka under året och några har vi redan börjat planera för.
Sen finns det ju plats för förhoppningar också:-)

Kanske en liten lista passar bra:


  • Jo på onsdag börjar lillsessan barngymnastiken i Tidaholm och det hoppas jag kommer att passa oss bra, hejja lillsessan!
  • Min fruktträdgård kommer förhoppningsvis att få en nystart med lite nya träd och lite trädgårdskärlek från min sida. Hönsen ger ju oss alla förutsättningar med:-) Förhoppningsvis har jag lärt mig min läxa nu....
  • Ett treårskalas ska planeras, lillsessan fyller på en söndag vilket är perfekt:-)
  • Några roadtripps kommer att finnas med i bilden om jag känner mig själv rätt
  • Och mycket mycket mer såklart:-)

Haha jepp nice, lets go!!!!


Best regards,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster