2013

Förra året bjöd på många gobitar och en hel del överaskningar:

Glad Påsk! Fru Kochin poserade inför påsktävlingen!!


Min fula hög utanför vedhuset blev äntligen bortgrävd och istället fick jag ett fint land att plantera bärbuskar i


Hurra för Lillsessan som fyllde 2. Hon hade ett härligt kalas och hon fick sin Nalle Puh tårta som hon fortfarande pratar om:-)


Gårdsdörrarna blev svarta


Vi köpte pool och det blev en fantastisk sommar men många dopp och härliga kvällar i trädgården


Yes Yes Yes
Fönsterkittningen blev äntligen färdig på hela huset


Mamma höna fick sina första kycklingar


Jag fick min Förskollärarlegitimation


Lillsessan bytte ut sin spjälsäng mot en växasäng och hon sover så stolt i sin stora säng i sitt rum:-) Lilla hjärtat!!


Lollo fick sin andra kull men underbara små kissebebisar som alla fick flytta till fina hem!


Min stora besvikelse ute i parken. Alla fruktträd förstörda och vi fick börja om från början:-((


Vi firade Syster Edit som fyllde 40 med en fartfylld dag i Göteborg


Tvättstugan blev VIT



Året avslutades med en fantastisk kväll med min lilla familj och trerätters



Best regards,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster