Barbiehus

Barbiehus till Lillsessan 

Nu pågår bygget för fullt,  jag är igång och hoppas på flyt kommande kvällarna. Det var kallt i garaget ikväll men sånt här är precis vad jag gillar att göra. Bygga, planera, fixa! Kommer jag lyckas? Blir Lillsessan så glad som jag hoppas? Tycker om att pröva nya saker. Tänkte att kan jag bygga värpreden så kan jag nog bygga barbiehus också☺☺ ☺

Efter ca en timmes jobb var det dags att fylla på i vedhuset och nu myser jag ner mig i soffan. Im blir det VAB då lillprinsen inte mår bra, hostan och förkylningen som inte vill ge med sig tar på hans krafter och han orkar inte med sig själv riktigt. Så im får vi ta det lugnt...  Sen när de sover för natten hoppas jag att jag kan ge mig på bygget igen





Kommentarer

Syrran sa…
Det blir fint! Kör hårt! 😉😊
Krissie sa…
Tack hjärtat, jag blev nöjd till slut☺
Krissie sa…
Tack hjärtat, jag blev nöjd till slut☺

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster