Snö och julfest

Äntligen kommer snön och perfekt till julfesten☺

Måste erkänna att julkänslan kommer nu på riktigt när det snöar ute och granen är tänd. Det är svårt att känna den där riktiga julkänslan när det är plusgrader och sol ute... ☺☺☺
Så äntligen kan vi ut och leka och busa i det vita. Det får bli ut efter frukost. Under dagen ska vi iväg på vårt andra julfirande med min familj,  alla systrar och syskonbarn och med mina föräldrar❤ God mat,  julklappspel och massa mys väntar. Julen har varit så bra. Julafton med mannens fina familj, underbar mat,  tomte och lyckliga barn blev så bra. Sen var vi hemma juldagen och annandagen och bara mös och lekte. Mamma och pappa tog igen sig och först nu känner jag mig utvilad ordentligt efter en tuff höst med nystart på jobbet och mycket VAB med barnen..
Vi kommer att vara hemma två veckor till (jag hoppar in på jobb två dagar,  mannen hemma) och det känns så skönt.

Så jag är helnöjd,  mycket tid med barnen och tid att träffa familj med alla mostrar ❤



Lillsessans häng uppe i hallen blev så bra, hon är överlycklig över sitt barbiehus och sitt skrivbord med snurr stol. Nu kan hon ha lite utrymme för sig själv och pyssla utan att behöva plocka undan allt direkt, än delar de sovrum och trivs med det. Senare för hon ha allt i rummet istället ☺



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster