Bröllopsdag

Imorgon firar vi 6 år som gifta💖

Imorgon för 6 år sedan gifte vi oss och Lillsessan (visste vi ju inte då att det var en Lillsessa) sparkade för fullt i magen.

Det här året har vi varit tillsammans i 14 år och vilken resa vi gjort. Tänker inte gå in på alla känslor men jag är väldigt tacksam för min man och för våra underbara barn. Tillsammans klarar vi allt💗

Imorgon börjar jag med att smyga iväg till stan medan alla sover för att få en efterlängtad klippning. Sen lite shopping till mig för en gång skull. Lite tid för mig själv helt enkelt. Sen på eftermiddagen ska barnen få sova över hos sina mostrar (Lillprinsen ska för första gången sova borta själv). Jag och mannen ska få lite tid för oss själva!!

Det blir såklart Sushi på menyn😊🍣

Hoppas på en mysig helg....

Året vi träffades
Fyrhjulingar i Tunisien

Drinkar i Montenegro

Fake smiles i bilen...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster