Presenter till förskolans pedagoger

Rosor och ljuslyktor🌹

Vi gjorde iordning lite presenter till pedagogerna som vi lämnade och jag kan knappt fatta det, men min lilla Lillsessa ska börja skolan till hösten! Vi gav bort ljuslyktor från Majas lyktor till hennes pedagoger och Charlie köpte chokladaskar till sina pedagoger. Så kul att få uppskatta personalen som tar han om det allra bästa man har!!

Tänk alla de gånger som de tar hand om, leker, busar och tröstar dem när jag inte kan. Alla gånger som de påminner om att mamma och pappa kommer så fort de bara kan efter att man lämnat den tidiga morgnar! Förskolepersonalen är helt fantastiska!!

Till mina barns pedagoger

Presenter till pedagogerna
Presenter jag fått av mina snälla barn på jobbet
,


En present som jag blev så glad för var denna fina burkar ovan med färdigmätta ingredienser på Choklat Chip Cookies!! På etiketten stod det att det bara var att tillsätta ägg och smör. Så mysig present som jag själv blivit inspirerad av!

Nu har mannen tagit sommarlov med barnen medan jag jobbar några dagar till😎😍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster