Renovera kök och matsal

Vårt stora sommarprojekt.

Matsalen är klar!!!!
Det har varit slitsamt och jag har inte kommit i säng före tolv den här veckan, men nu har jag gjort min del av jobbet.

I vårt stora projekt med köket har vi två små barn vilket betyder att en förälder är med barnen och den andra jobbar på köket. Medan mannen haft barnen på dagarna har jag renoverat. I matsalen har vi alltså tvättat och målat taket, målat elementet och bakom elementet, spacklat och slipat väggarna jämna, tapetserat och slipat och målat om listerna.

Det blev ett fint resultat och jag är så nöjd. Vi tapetserade i kritvitt eftersom köket kommer att bli grått och svart.

Ikväll har jag tömt några av skåpen i köket och imorgon börjar mannen att riva ut skåp. Jag och barnen sticker till moster under tiden och leker🤗💖

Den 27:e kommer köket😄

Matsalen spacklad 

Matsalen färdig😊

En köksvägg riven



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster