Om jag får välja...

Veckan som gått👨‍👧‍👦❤🍯🐱



Barnen lekte ute i det fina vädret och vi bestämde oss för en skön promenad i solen. Vattenpölarna var svåra att motstå. Ser ni vem som följde med oss? Bästa vännen som alltid följer med, vart vi än går.


Redet som gjordes ordning till kalkondamerna har börjat användas och jag hittade ett kalkonägg i veckan. Som ni ser tycker även hönsen att redet ser riktigt trevligt ut😃


Jag och barnen gjorde ett besök på biblioteket och vi valde ut några böcker som vi kunde fördjupa oss i och läsa på kvällarna, godnattsagan är helig hemma hos oss!❤


Vad kan det här betyda tro? 🐝🍯


Påskfjädrarna pudrades med snö på morgonen. Det är så vackert här på gården!


Lila.


I morse fick vi gäster, två hungriga rådjur letade mat. De behöver också vår nu. Vi fick titta på dem en lång stund innan de försvann in i skogen igen!

Följ mig och min familj och alla våra intressen här på gården..

                                                                🐝

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster