Hemmasydda kläder till barnen

Sytok syr så det ryker...

I veckan tog jag mig äntligen tid till efterlängtad sömnad. När jag väl satte mig fick jag upp tempot och blev inspirerad till att sy mer.

En lång kväll och en halv dag framför maskinerna resulterade i åtta plagg till barnen🤩 lillsessan fick linnen och en kjol och lillprinsen fick tshirts och ett linne.

Två glada barn fick lite nytt att packa i resväskorna inför semestern❤
Såå kul att få överraska dem med mina egna kläder!



Hemmasytt

Tshirts och linne till kille

Linne och kjol till tjej

Kommentarer

Anonym sa…
Vad fina och ser underbara ut alla plagg! Du är jätte duktigt att sy!!!❤️
Kram! mm
Krissie sa…
Tack underbara du💖

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster