Semester i Skåne

Fantastiska dagar i värmen☀️

Minisemester i Skåne bjöd på underbart väder, bad, god mat och bästa sällskapet...
I lördags tog jag med mig mina små hjärtan, min syster och storkusinen på roadtrip till bästa svärisarna!😍

Vi har badat och utforskat Ivö där vi kunde se häftiga fossiler och njuta av vackert landskap och intressant historia. Lillprinsen tyckte det var coolt att åka linfärja och han hittade ett superhäftigt dinosaurie spår som var gigantiskt, underbara unge❤ lillsessantyckte om att leta snäckor och coola fossiler och njöt extra av att få simma självständigt, min grymma tjej❤

Imorgon kör vi till Ikea Älmhult för lite shopping för att sedan ladda inför hemfärd...

Vackra Skåne🌼🐚







Kommentarer

Syrran sa…
Det var en supertrevlig resa. Min semester kunde inte startat bättre!
😍😘
Krissie sa…
Helt underbart, vi shoppade loss rätt gött på Ikea med🤩💳

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster