Mitt 2020

Ett annorlunda år men fartfyllt och proppat med kärlek

Januari



Året började med en tur till Universeum i Göteborg där vi upptäckte hela dagen tillsammans med syster och systersonen

Februari


Växtyran började här på bloggen och intresset för att inreda huset med gröna växter tar verkligen fart


Vi lyckades åka pulka en gång det här året och vi fick vara snabba då det var smältsnö, men oj så roligt vi hade🤩 
Vi klämde in biomys, Stellas , semlor och massa annat mys i februari

Mars


Planering av köksträdgården är i full gång och några plank kapade jag upp för ihopsättning av odlingslådorna


Vi glömde bröllopsdagen igen..

Här slog även sjukskrivningarna och vab till ordentligt, men vi kämpade på och kom snart igen...

April


Jag ligger sjuk och har sällskap


medan resten av familjen börjar njuta av poolen😍

Maj


Lillsessan odlar pumpa


Lillprinsen odlar majs

Och lillprinsen tappar 1:a tanden🤩❤

Grattis min älskade pojke🥰


Vi firar lillsessan som fyller 9 år och vad vore ett kalas utan Harry Potter Hedvig, grattis mitt älskade barn🥰


Sommaren kom i rekordfart och altanen börjar inredas

Juni


Stora poolen täcks av och börjar värmas upp av solen



Vi firar midsommar
Juli


Semestern börjar
Lillsessan har slutat 2 klass
Lillprinsen har slutat förskolan 
Vi njuter av 5 veckor hemma med pool, sol och häng
Vi åker till Gränna, hälsar på i forntiden och gör många turer till hjo med glass, lek och utekäk

Augusti


Köksträdgården blev klar och grönsakerna och kryddorna växer sig stora och härliga


Mina hjärtan börjar skolan😍


Min älskade lillprins blir 6 år och önskan var en tårta med bara choklad🥰


September


Vi slungar honung


Vi skördar härlig majs som lillprinsen odlat


Vi berättar äntligen om den stora nyheten för barnen :
Vi ska skaffa valp🥰🐶🐾

Oktober


Vi firar halloween med lillsessans pumpor och läskiga skapelser🕷
November


Vi välkomnar vår älskade familjemedlem, Urax Ullvide till vår familj🥰

December


Julen kom till stugan och den firades med mycket kärlek, klappar och tid med familjen.

Tiden tillsammans med familjen är det viktigaste som finns för mig och minnena och upplevelserna vi skapar tillsammans med våra barn betyder allt.
Särskilt det här året har vi fått tänka över vad som är viktigast här i livet och vi har fått mycket tid tillsammans, vilket jag är så tacksam över
❤❤❤❤❤❤❤

2021 vi är redo för nya äventyr🍾



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster