Youtube kanalen sjösätts

 Premiär för Sweet Country Home

🍾🍾🍾🍾


Så roligt att få dela det här på bloggen.

Sweet Country Home är igång nu, mer seriöst än förut och på kanalen kommer jag följa bloggens anda, alltså bjuda på min projekt med inredning, växter, renovering, intressen m.m

Följ gärna och gilla så kommer kanalen ut till fler och sprids på så vis ut😊🤗

Filmerna som kommer närmast har varit inspelade i flera veckor och nu när min fina man har redigerat dem kommer de komma ut med en veckas mellanrum.

Tack fina älskling som hjälper mig i allt jag får för mig🥰❤❤❤❤❤

Jag har velat starta länge och har vänt och vridit på det hela och har varit livrädd för att spela in, men nu känner jag för att våga helt enkelt. Jag lär mig på vägen och man måste ju alltid börja någonstans..

Det finns inget roligare än att göra nya saker och utmana sig själv så nu kör vi🤗

Första videon handlar om ett tryggt och bekant intrresse, smink🤩


Hoppas ni gillar ❤

/Krissie

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Nu har du gjort en bra smink video,och det är så bra användbar vardagssmink.
Kram MM
Krissie sa…
Tack fina MM❤❤❤

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster