Lionella

Till Lillsessan

Hela familjen sover och den här mamman sitter uppe och syr. Blev precis klar och är så nöjd. Den här klänningen har jag velat påbörja i veckor och nu är den äntligen klar:-) Imorgon ska hon få ha den till förskolan, en överraskning tidigt på morgonen är ju aldrig fel:-) 

Äntligen har jag lärt mig en bra kantningsteknik med och nu går det snabbare att kanta halsöppning och i ärmar. 

Kanske en till sån här klänning med lite ändringar (ev ärmlös och bara med en volang) sen är det verkligen Lillprinsens tur att få lite kläder. Tyg finns ju hemma, det är bara tiden som inte räcker till:-) Mitt syintresse kommer liksom sist i ordningen....

Vågar knappt snegla på klockan men den är myyycket så snart är det dags att sova, men först måste jag äta lite ostbågar och blogga klart:_)

Natti alla




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster