Adventskalender till barnen

Årets kalendrar är färdiga för två små busfrön❤

Nu väntar jag spänt på deras reaktioner imorgon ☺
I år har jag velat fram och tillbaka med hur jag skulle göra med kalender. Tänkte först att Lillsessan skulle få och att lillprinsen var för liten. Samtidigt så kommer han ju undra vad Lillsessan har fått... Hmmmmm....

Slutade med att jag köpte två set från biltema som jag skulle dela upp i 24 delar. Lillsessan får en fika service med alla tillbehör,  tror brickan och kannorna kommer bli populära☺! Lillprinsen får bondgårdsdjur. Perfekt för det kommer passa båda bra. Till helgen får lillprinsen russinpaket och lillsessan får kinder ägg.

Tvättlinor i lekrummet blev den bästa lösningen och ser riktigt mysigt och inbjudande ut❤. Förra året fick lillsessan ett paket dithängt åt gången men i år tror jag hon klarar att vänta och längta☺Lillprinsen kan förhoppningsvis också vänta☺

Får se hur det går im då...

Hur gör ni med adventskalender? Vad har ni för något roligt i era? Kul om ni vill berätta☺




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster