Hem och Hobby i Hjo

-Titta mamma tomten! Och han har kärlek! 

Jag älskar min lillsessas sätt att uttrycka sig, jag njuter!! Vi gick på hem och hobby i Hjo,  bara hon och jag och hon kommenterade en tomte som höll i ett hjärta❤

Jag värderar verkligen vår tid tillsammans högt! När vi kan prata om allt och göra sånt som vi tycker om. Lillprinsen var hemma med pappa medan vi shoppade. Min nya olle (overlock) behövde tråd och vi köpte lite presenter till moster Tunde som har fyllt år☺Lillsessan gjorde så fina presenter och hon pysslade länge med dem.

Så dagen har bjudit på kalas, tjejmys, och mycket tid med familjen, vilket jag njuter av mest. När vi kan vara tillsammans!

Ikväll ska vi äta gott och mamma ska leka med sin nya leksak,  hoppas vi blir vänner ☺☺☺





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster