Första advent

Helgens mys i bilder ❤

I helgen har julstressen börjat samtidigt som ett lugn har infunnit sig hos mig. I lördags blev vi tvungna att handla lite och jisses så mycket folk det var i alla affärer. Alla handlar!!!! Kommer mer och mer till insikt om hur jag blir uppstressad över all handel runt jul,  stressade människor och tutande bilar känns inte kul.... ☺Hejja nätshopping ❤❤❤☺

Samtidigt så känner jag mig mer tillfreds än på länge då jag känner att en helg med min familj i vårt lilla röda är precis det jag behövde. Tiden med barnen är så viktig för att jag ska må bra. Helgerna blir viktiga för det är ju då vi kan träffas länge☺

Helgens förberedelser för första advent har definitivt hjälpt ☺☺☺

Årets adventsljusstake som barnen pyntat
Lagom till baket började det snöa☺
Fönstret i köket,  än fattas de rutiga julgardinerna 
Barnens adventskalender som ska gänga på lina i lekrummet
Pepparkaksbak☺ 
Lussebak☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster