Elda

Kallt

Ikväll kom jag hem sent från jobbet,  vid ca 20. Ute var det - 12C och superklart. Mannen hade redan börjat med andra laddningen ved så i huset var det varmt och skönt. Lillprinsen sov och Lillsessan var redo för att säga godnatt i pyjamasen 💖. När barnen somnat gick jag min kvällsrunda till hönshuset och fyllde på med mat och vatten i automaterna. Vatten hämtar jag i vedhuset då kranen fryser i stallet.

I stallet var det - 2C och helt ok för hö sen som även har sin värmelampa.

Ute var det helt stjärnklart och luften tung och kall. Snabb var jag in i huset igen där jag nu sitter under en varm filt i soffan☺

Vad gjorde ni ikväll?
:-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster