Mitt 2015

Hemma hos oss

Året började stormigt, stormen Egon stökade till rejält för oss och jag fick byta bostad då vi blev helt strömlösa.
Mitt sy intresse tog fart.. 
Jag fick en sy hörna som jag tillbringar så mycket tid i som jag kan☺
I februari kom min allra första maskin kläckte Faverolle höna ☺ 
I mars glömde vi bort vår bröllopsdag igen, men vi tog igen det och firade som tradition med Sushi. När vi firar Silverbröllop ska vi äta sushi i Japan!!!!
Våren kom
Lillsessan fyllde fyra och firades ordentligt:-)
Ser ni syrenerna på bordet! 2015 var ett bar syrenår
Sommaren kom och vi flyttade ut på altanen
Vi upptäckte barnparadiset Barnens Hus i Tidaholm, vilket ställe för stora och små!
Vi njuter av sommaren i vårt eget lilla paradis
Poolen bjuder på mycket lek och bus hela sommaren
Vi fick också extra jobb i källaren med spruckna betongrör i betonggolvet som läckte ut i tre rum. Det löste sig till slut bra och källaren har nya rör och renovering av rummen pågår..

I augusti var det fest på gården för Lillprinsen. Namngivning och ettårskalas på en gång :-) 

Sen kom hösten och svampsäsongen var igång

Mannen fick tvålfeber och sen hösten har vi haft goa hemmagjorda tvålar:-)
Ett besök på Stellas är alltid populärt:-) Älskade ungar!!
Jag njöt av sista tiden som mammaledig!!!!
Förskolestart för Lillprinsen! Lillsessan tar hand om lillebror ordentligt..
Mamma åkte på kryssning med bästa systrarna som finns!!!
Halloween kom som firades ordentligt
Tvättstugan blev klar
Jag fick en tidig julklapp och blev helt överlycklig!!
Ny symaskin ledde till syträff:-)
Sen började vi förberedelserna inför jul 
Året avslutades med en härlig nyårsmiddag!!

Det var lite smått och gott från året som gott. Jag har verkligen njutit av att vara hemma med mina barn och gården bjuder på många roliga utmaningar hela året! I år hoppas vi kunna lägga lite mer tid på huset igen och ska fortsätta med lite projekt och renovering. Det kommer bli 5 års kalas med första partyt för kompisarna och 2 års kalas för lillprinsen:-) Hejja 2016

Vill ni se:

Mitt 2013

Mitt2014









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster