Klippning kort hår

Äntligen har det lönat sig.... 

Nu har jag varit och klippt mig och nu ser man inte längre några spår från mina rakade frisyrer. Har trivts så urbra i rakat hår men någonstans bestämde jag mig för att spara ut det igen, å det var inte lätt. Ett tag har jag gått och haft det där håret som måste växa ner,  sista månaderna räddade tofsen mig. Men nu äntligen kunde jag klippa mig och få en fin frisyr som växt ner lagom långt. Bra jobbat till min nya frisör!! ☺Jag blev nöjd ☺☺☺



Till helgen blev jag också färdig med en klänning till en liten fyraårig prinsessa☺

Här har påskharen varit på besök och barnen har fått så mycket gott i sina ägg, bästa påskharen kom också ihåg att lämna tandborste, tandkräm och mugg till så de inte glömmer borsta efter allt gott,  hejja påskharen! Ses nästa år☺❤

Glad påsk!

Kommentarer

Syrran sa…
Åh så snyggt det blev! Nice!! 👍😉
Syrran sa…
Åh så snyggt det blev! Nice!! 👍😉
Krissie sa…
Tack hjärtat, fick tag i en grym frisör som vågar klippa i mitt galet tjocka hår😊

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster