Magsjuka

Nu var det vår tur... 

Vi klarade oss länge men nu var vi visst tvungna att få det. Lillprinsen och jag har haft det i helgen och nu imorse spydde lillsessan. Hela dagen har jag tvättat och haft koll på älsklingen som sovit uppe i sitt rum. Nu ikväll vaknade hon med pigga rösten,  mamma jag mår bra nu☺
Älskade barn❤

Så resten av veckan blir det vabba och sen smygstartar vi påskfirandet☺
Ikväll väntar jag leverans från syster som varit i Ullared och handlat. Jag fick skriva en lista och det verkar som hon prickat in en hel del fint på den☺Spännande!! Blir en tur till henne när barnen somnat, kan nog inte vänta☺

Under tiden som jag ändå får vänta så bjuder jag på an bild på lillprinsens nya byxor som blev till igår. Älskar modellen och muddarna❤ Lillsessan ska få med lila mudd☺




Kommentarer

Syrran sa…
Vilken liten cooling!👍
Hoppas sessan är helt frisk snart! 💖💖💖
Krissie sa…
Tack gumman, hon var dålig ordentligt men nu börjar det vända, kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster