Föräldraledigt

Underbara onsdagar 

En utfltktsdag till Hjo 💜
Nu när jag är ledig inser jag hur viktig tiden är med barnen, då den går på tok FÖR fort!!! Vi är lediga onsdagar,  mitt i veckan är sååå bra. Vi får återhämta oss och ladda för två dagar innan helg☺☺☺. Barnen som är sjuka mycket får vila och orkar de sista dagarna.

När jag jobbade varje dag blev helgerna så sköra. Allt skulle ju hinnas med. Hushållet med allt det innebär och kvalitetstid med familjen som är så viktig. Nu när vi är hemma får vi en bonusdag då vi kan mysa, prata, leka och stanna upp lite i tiden. Istället för att stressa på jobb får vi tid som vi inte skulle få annars. Jag uppskattar verkligen dessa dagar. Just nu är de räknade eftersom det bara är fram till sommaren, men jag vill absolut vara hemma igen längre fram.

Så här spenderade vi vår lediga dag i veckan..









 Mina två💜💜

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster