Vardagen

Just nu! 

Dagarna går då himla fort. Jobb, hämtning (helt klart dagens höjdpunkt och mest efterlängtade stund), matlagning kvälls rutiner, hushållsarbete, sova...

Nånstans mellan kvälls rutiner (med nedvarvning, tandborstningen, sagoläsning, läggning) och sova vill jag ju klämma in tid med mannen, trädgårdsarbete och sömnad. Det går ju olika bra det där. Allt mellan att jag däckar på soffan effektiv kreativitet slutar det i☺Det vanligaste är att jag däckar på soffan och får släpa mig upp för trappan. Duscha, diska, fixa,  äsch, who cares.....

Men nu ska ni veta att sista tiden har jag somnat så nöjd med mig själv. Ikväll hann jag plantera sommarblommor, gödsla fruktträdgården och göra fint på altanen. Igår kväll sydde jag en mantel till Elsa klänningen.

Vi har äntligen snart en 5 åring i huset💝
I helfen blir första kalaset med min familj, i veckan på hennes dag firar vi hemma. Helgen efter har hon barnkalas med alla från förskolans avd och en kompis till☺Sen firar vi med mannens familj☺

Im åker vi på kalas utanför Göteborg. Hej å Hå ☺☺☺💜
Hejja världens bästa barn!!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster