Min ängel

5 år och liten blir stor💜



I veckan fyllde Lillsessan 5 år. Hon börjar bli stor, det visar hon verkligen. Så vacker, godhjärtad, omtänksam,  smart och så stark i sin framfart. Tänk att vi för fem år sedan fick vårt första barn och vi började ett helt nytt kapitel i våra liv. Ett kapitel som är det bästa hittills. Att få vara med och se sina barn växa upp är något jag är otroligt tacksam över att få uppleva.

I söndags firade vi Lillsessan med familjen och hon var så nöjd med sin dag. Det blev fint väder så vi kunde sitta ute, flaggan var ju så klart hissad på gården, gästerna kom med så många fina paket och vi åt glass slott och panacotta☺.


-Jag har fått allt jag har önskat mig!

Lillsessan var nöjd☺


På födelsedagen firade vi hemma med frukost på sängen, paket och tårtbak. Lillsessan som älskar att baka skulle få baka sin egen tårta med endast instruktioner från mamma och hjälp med det varma, å det gjorde hon också💜


Ikväll förberedde vi för hennes barnkalas som blir imorgon på ett lekparadis ☺. Reflexvästarna till barnen är på tork, godis påsarna till fiskdammen är förberedda och im ska hennes första barnkalas äntligen bli av☺17 barn☺


-Min tjej, jag är så stolt över dig, fortsätt vara precis som du är, snäll, stark och så omtänksam!! Mamma älskar dig 💜💜💜



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster