Avtackning

Nytt jobb 

Ni som läser vet ju att jag efter sommaren byter arbetsplats. I veckan hade vi sommarfest och i samband med det firades jag av med fina presenter och härlig kväll med mina underbara kollegor. Ni ska veta att jag kommer sakna er! Jag kommer bära med mig allt som ni har lärt mig och allt jag fått ta del av. Jag har fått nära band och har genom åren träffat många fina människor. Under mina nio år har jag köpt gård på landet, gift mig och fått två fantastiska barn💜. Mycket roligt har hänt☺💜

För mig har det varit ett stort steg att byta jobb eftersom jag har känt mig trygg på jobbet. Dock var tiden rätt för en förändring och jag gillar ju nya utmaningar, det är utvecklande och viktigt att få se nya arbetssätt.

För min familj kommer det bli bra att en av oss jobbar närmare barnen. Mannen kommer fortfarande pendla ca 30 min, men för mig blir det bara 10 min, lite längre tid med lämning och hämtning på förskolan.
Mitt nya jobb är också mitt gamla jobb då jag vikarierade där innan jag började på mitt nuvarande jobb,  alltså för 9 år sen. Jag känner igen flera av mina blivande kollegor och är bekant med förskolan. Så jag känner igen mig lite redan, vilket känns roligt!

Två veckor kvar på jobbet, sen 5 v semester☺

Fick vackra rosor som ska planteras på gården och presentkort att köpa lite bling bling för☺☺☺

Kram alla fina..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster