Min lördag

Hejja mamma!

Först vill jag passa på att gratulera min fantastiska syster E som skrev godkänt teoriprov igår! Grymt jobbat syrran, uppkörning nästa, jag är så stolt över dig och din beslutsamhet 💜💜💜

Idag har Lillsessan varit på maskeradkalas som prinsessan Belle💜Min vackra tjej!! Ikväll nattade jag en trött och supernöjd prinsessa☺. Efter nattningen satte jag fart med sömnaden. Det börjar gå upp för mig att jag fått leggings feber eftersom fyra blev klara ikväll och jag har planer för fler☺☺☺.
Mannen har uttryck sin besvikelse över att han bara fått ett par kalsonger av mig så han beställde två mysbyxor av mig. Vilket innebär att jag måste köpa mer tyg,  synd om mig va👍☺!!

Känslan av att fira långhelg känns helt underbart! Im blir det jobb i trädgården, veden och med mannens nya leksak, gersågen.. Natti alla fina!!

Prinsessan Belle 
Kort leggings 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster