Lördag

Slappedag, återhämtning, förberedelser..... 

Efter helgen börjar jobb igen, både jag och mannen börjar på nya jobb och barnen börjar förskolan igen. Sista året för lillsessan innen hon börjar skolan. Både jag och mannen börjar på heltid och det känns som att det behöver förberedas en hel del för att vardagen ska fungera smidigt. I morse slängde jag en släpkärra med sånt som vi rensat bort. Sen kollade jag igenom kylen och vi verkar ha det mesta hemma. Nu slappar jag lite och snart ska jag ta itu med kläder och packning inför förskolestarten ☺️

Mannen har shoppat idag och även jag och barnen har lite nya kläder som ska tvättas☺️

Sen har jag massor med kläder som ska gås igenom inför kommande klädbytardag. Ska lämna in en del och skänka bort en hel del. Nu måste jag rensa bort kläder så jag kan få köpa/sy nytt☺️☺️☺️

Ska också börja planera kläder till en hel helg på High Chaparral, har inspirerats av en hel del på pinterst☺️

Nu kaffe ☕

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster