Min gångna vecka

Nu är det lite trögt...

Efter en turbulent vecka med sjukhusbesök, kraftig kräksjuka på en lillprins är vi möta. Oron när ens barn inte mår bra är fruktansvärd. Jag vet inte om alla känner som mig men jag oroar mig för minsta lilla och den där magkänslan som talar om för mig när något är fel finns där. Dock är jag mycket tacksam för den där magkänslan för många gånger har den stämt väl in.

Sen är det så med små barn, de kan inte tala om själva vad som är fel utan det är alltid bäst att kolla en gång extra!

Nu är lillprinsen på benen igen och äter tre portioner på alla mål💖

Mitt i allt vabbande (å de har blivit en hel del för både mig och mannen) så gick diskmaskinen sönder och i en familj på fyra förökar sig disken i raketfart...


Mannen åkte fort in till stan för att köpa en ny...Puhhh


På Alla hjärtans dag bakade barnen goda hallongrottor💖💖💖


Å i sjukstugan bjöd Lillsessan på chokladbollsmöss.. Tur vi har dig som tar hand om oss min älskling💖


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster