Lycka

När jag läser på Wikipedia står det att:

"Lycka är ett belöningssystem som används för att premiera ett leverne
i vilket våra behov tillgodoses"

Ibland känner man sig så tillfreds att man bara vill spricka! Ren och skär lycka!

Det behöver absolut inte heller vara så komplicerat utan det allra enklaste sakerna kan få mig att känna mig lycklig. Har insett i dessa sparsamma tider att jag är lyckligare nu över det jag har än när jag hela tiden bara ville ha mer.
Tror det är viktigt att behöva stanna upp ibland och inse att man har så otroligt mycket att vara förnöjsam över!

# Att få en lång och varm kram av den man älskar allra mest
# Att se sin dotter le och göra första kryprörelserna
# Att träffa en arbetskamrat som bjuder in till berikande och energigivande samtal
# Att få umgås med de bästa vännerna som finns
# Att fortfarande vara upp över öronen förälskad
# Att njuta av att umgås med de underbaraste familjerna man kan få

Idag är jag lycklig!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster