Börja förskolan

Liten blir stor❤❤❤

Kan knappt förstå det men idag började Lillprinsen sin inskolning på förskolan. Lillsessans första dag minns jag så väl,  men då var det pappa som skolade in och han skötte det så bra och var så stark och trygg. Tror det kommer bli så bra och jag ska försöka vara lika stark☺❤. Lillsessan  berättade med sån entusiasm hur hon skulle lära sin lillebror allt och visa hur man gjorde på förskolan ❤! Jag tror att hon har längtat efter att få ha Lillprinsen med sig.  Han kommer vara i de bästa händer!!!

Han hade roligt idag och jag ser att det kommer att gå bra,  hoppas att det blir så. Jag känner mig så trygg jag kan bli,  men sen ska jag ju lämna mitt barn..... Men det blir bara 4 dagar i veckan då pappa tar en dag i veckan hemma med dem,  guld!!!


Mina vackraste,  älskar er sååååå❤❤❤


Kommentarer

Anonym sa…
Helt otroligt att det gor tiden so fort. Harligt att se de gor till skolan hand I hand tillsammans.
Lycka till vora godingar!!!!
Kram M M

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster