Min tvättstuga

Jag är så nöjd❤

Så blev den till slut klar,  vad tycker ni?








Det är så mycket trevligare nu. Före och efter är ju stor skillnad på. Äntligen kan jag sköta all tvätt här nere och slippa alla kläder som ligger överallt däruppe. Luften är fräsch nu och tvätten blir snabbt torr tack vare avfuktaren. 

Tvättstället som tidigare hade rostskydd har slipats och målats med elementfärg. Dörrarna har tapetserat med gamla tapet bitar. Vi ska såsmåningom byta ut det såklart men nu kan jag stå ut med den lite till ☺. 
Nu behöver vi bara sätta upp tvättlinor och skaffa ett vikbord. Sen klart. Barnen fick en liten låda med leksaker också så har de att göra medan jag är tråkig och sköter tvätt☺☺☺



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster