Julaftons morgon

Förberedelser och förväntan..

Igår kväll hade vi fullt upp med julstök.
Jag och lillprinsen startade morgonen med bad på äventyrsbadet. Lillsessan och jag var där dagen innan. Jag tyckte att båda barnen behövde lite egen tid med oss så vi struntade i alla förberedelser och tog oss tid att koppla av och njuta. På fredagen var mannen med lillprinsen och mös medan jag och lillsessan badade och igår gjorde vi tvärtom. Urskönt då jag verkligen blev avkopplad och laddade batterierna inför julen❤ .



Väl hemma gjorde mannen all julmat och jag städade och slog in alla klappar. Mannen förberedde snören som vi band fast i trappan med barnens namn på. Dessa drog hann genom huset fram till deras paket under granen🎄. En mysig tradition som han är uppväxt med😊

Finns det fler som gör så?? Skriv gärna!😊



Nu på morgonen fick de följa sina snören till granen. Underbara Lillsessan hade förberett paket till oss som hon handlat och gjort❤
Nu har jag två lyckliga barn som leker med sina morgonklappar..



Underbara dag ❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster