Höggravid och gratisprylar:-)

Jepp, nu räknas jag visst som höggravid:-) Jag har gått in i tredje trimestern och har ca 10 v kvar till förlossning, jobbar på det stenhårt nu:-) Kollar samtidigt in lite erbjudanden till gravida. Libero, Pampers och Baby To Be har gravidpaket som man kan få hem gratis genom att registrera sig på deras sidor, länkar till dem nedan!

Inte fel att få hem lite olika sorters babyprodukter och blöjor och testa dem så man vet vilken man är mest nöjd med och vilken som passar bebisens hud bäst. Vissa blöjor vet jag hade bättre uppsugningsförmåga för min dotters torra och känsliga hud. Detta varierar också när de växer. Jag bytte märken genom blöjåren:-)

Liberos väska fick jag inte ut när jag väntade Lillsessan, vet inte om Skövde inte har dessa!? Nån som vet och fått en sån??

Gratisväska att få på förlossningen med lite nybörjarprylar, kolla mer på http://www.libero.se/
 


Pampers har en gravidbox som man ska få hemskickad från Babyland. Jag vet att jag hämtade ut den på Babyproffsen.



Den här gratisboxen får man ut på apotek som är med i apoteksgruppen.

Fler tips??


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster