Organiserat bland kläder och bebisförberedelser..

Idag har snälla moster Edit varit här och hjälpt mig att sortera ut kläder från lillsessans garderob och jag har tagit fram hennes sommargarderob:-) Allt är nu organiserat och jag vet precis vad hon behöver komplettera!
Härlig känsla att ha det färdigt, kanske "boar" lite inför förändringen som kommer:-)



Bebben har fyra trådbackar som väntar på att fyllas med kläder:-) 
Efter Lillsessans kläder var klara tog vi fram alla babysaker som behöver tvättas upp och som behöver finnas framme:-) Hittade många kläder men såå ledsen jag blev när jag såg massa gula fläckar på de minsta storlekarna:-( Varför blir det såå? Vet ni? Minns inte alls att de var så fula när jag så noga lade undan dem till nästa bebis?!!
Så synd, men det kanske går att tvätta bort?!
Så jag behöver köpa strumpor och startpaket med egna kläder till nästa. Vissa kläder är Lillsessans som bara hon ska ha använt. Likadant blir det med nästa, att vissa kläder bara är till bebben. 
Så nu ska det tvättas upp och läggas i ordning så allt det är klart till det är dags... Kommer ha fullt upp med mig själv mitt i varma sommaren så tänkte att vissa saker kan vara skönt att ha klart! Det ingår ju i en process att själv få fixa ordning på allt till bebben, vill ha det så! Jag vill veta vart allt finns och jag har en noga plan med hur jag vill att allt ska bli, måste ske på mitt sätt:-) Skönt med hjälp dock med allt plock och kryp in och ut ur garderober:-) 
Tack underbara Edit för en mysig dag!! Massa kärlek!!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster